»

Wednesday, March 24, 2010

Wei Midah, ko tak paham ke? Kami tak sior lembu hang!

Payah betul yb sorang ni, tak faham-faham bahasa. dah kami tak nak, tak payah lah nak tunjuk kuasa kamu kat kami. ko ingat kami takut? lagi satu hang jangan nak tunjuk kurang ajar nak paksa-paksa kami buat program hang.

apehal hal tak buat kat padang song choon ja? lagipun orang hang suka sangat bersidai kat padang tu, waktu sembahyang pun tak dihirau deme. hang tau ke, orang suruhan hang tu nak datang surau pun bukan main liat, raye je baru nampak muka. tiba-tiba mai nak minta kitorang buat program umno. hakk tuihhh..macam celaka perangai.

kalau hang tak tau undang-undang, hang baca ni : http://dppgopeng.blogspot.com/2010/03/midah-guna-kuasa-maip-untuk-menggunakan.html